Czy tylko mi się wydaje, że ta twarz po obróbce jest dziwna? xD
Model: Uplooad
Top Original Future | Spódniczka It Girls | Sukienka (Siateczka) Riviera | Czapka Original Future | Naszyjnik Nelly.com | Torebka Callie's Picks | Buty Versace
Zgadzam się - nieco zdeformowana jest twarz, jednak na pierwszy rzut oka nie jest to aż tak rażące w oczy. Stylizacja bardzo mi się podoba - uwielbiam czerń (i siateczkę), ze złotem wygląda zabójczo. :3 LoveRoxan
Wygląda jakby była upośledzona, omg. :O Na pierwszy rzut oka wygląda to poprawnie, jednak ta siatka trochę gryzie się z butami, w dodatku te farfocle na jej zakończeniu wyglądają mega nieestetycznie. D: Jest taka podobna siateczkowata sukienka, która chyba pasowałaby tu lepiej. ;P
Buty - cudo :D Sama bym takie chciała. Ciekawy pomysł z połączeniem spódniczki, topu oraz sukienki. Zgadzam się - twarz upośledzona xd Ale to dobry znak! Nie zmieniasz jedynie tła, a całkowity przekaz, co lubię :)
Faktycznie twarz sprawia wrażenie troszkę upośledzonej. :'D Jednak stylizacja jest fantastyczna.
OdpowiedzUsuńZgadzam się - nieco zdeformowana jest twarz, jednak na pierwszy rzut oka nie jest to aż tak rażące w oczy. Stylizacja bardzo mi się podoba - uwielbiam czerń (i siateczkę), ze złotem wygląda zabójczo. :3
OdpowiedzUsuńLoveRoxan
świetne buty, też chce takie :D
OdpowiedzUsuńKarensis
Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się połączenie sukienki(siatki), spódnicy i topu.
OdpowiedzUsuńNaprawdę dobry efekt
StarMartusia...
Wygląda jakby była upośledzona, omg. :O
OdpowiedzUsuńNa pierwszy rzut oka wygląda to poprawnie, jednak ta siatka trochę gryzie się z butami, w dodatku te farfocle na jej zakończeniu wyglądają mega nieestetycznie. D: Jest taka podobna siateczkowata sukienka, która chyba pasowałaby tu lepiej. ;P
Buty - cudo :D Sama bym takie chciała. Ciekawy pomysł z połączeniem spódniczki, topu oraz sukienki. Zgadzam się - twarz upośledzona xd Ale to dobry znak! Nie zmieniasz jedynie tła, a całkowity przekaz, co lubię :)
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńDobra twarz faktycznie dziwna :D Ale stylizacja mi się podoba. Niby prosta ale dodatki dodają jej mocy
OdpowiedzUsuń3siostry
trochę za dużo się tu dzieje, zrezygnowałabym z czegoś na pewno. ciekawy pomysł na sukienkę, to chyba najbardziej mi się tu podoba.
OdpowiedzUsuńTwarz sprawia wrażenie jak by na coś patrzyła. Stylka fajna.
OdpowiedzUsuńCukier_98
nawet ładna :*
OdpowiedzUsuń