Sukienka wygląda genialne, a stylizacja jest poprawna. :D
Stylizacja całkiem fajna, ale pasek bym zdjęła, bo zupełnie tu nie pasuje. ZuZia_ZaPi
Wygląda całkiem fajnie. Dobrze wykorzystałaś sukienkę ^^ również zabrałabym pasekMarlenka8
Zdjęłabym pasek, reszta bardzo ciekawa. (:
Wszystko mi się podoba :)czikkka
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.
Sukienka wygląda genialne, a stylizacja jest poprawna. :D
OdpowiedzUsuńStylizacja całkiem fajna, ale pasek bym zdjęła, bo zupełnie tu nie pasuje. ZuZia_ZaPi
OdpowiedzUsuńWygląda całkiem fajnie. Dobrze wykorzystałaś sukienkę ^^ również zabrałabym pasek
OdpowiedzUsuńMarlenka8
Zdjęłabym pasek, reszta bardzo ciekawa. (:
OdpowiedzUsuńWszystko mi się podoba :)
OdpowiedzUsuńczikkka