Przepraszam, ale powiem wprost: twarz twojej lalki jest po prostu szpetna. Zupełnie nie umiem się skupić na stylizacji przez to. Outfit #1 ( może jeszcze Chanel #1? Kto ogląda Scream Queens? :D ) jest dość zwykły i trochę nudny, może to przez spodnie które widziałam po raz kolejny? Nie bój się poszaleć, jakieś imprezowe spodnie z kryształami / cekinami wyglądałyby tu ok. Torebkę też zamieniłabym na szałową kopertówkę. :D Outfit #2 wygląda o wiele lepiej, super faktura bluzeczki z elegancją to coś, o co się aż prosi. Stylizacja generalnie bez zarzutów, bo kolorystyka jest, styl jest i inne takie tam pierdoły, ale tak na dobrą sprawę można by było szalik zastąpić jakimś naszyjnikiem. Jak dla mnie na pierwszy rzut oka idealnie pasuje taki z HBs'ów, złoty z jakimiś kwiatuszkami białymi czy czymś. :D
Przepraszam, ale powiem wprost: twarz twojej lalki jest po prostu szpetna. Zupełnie nie umiem się skupić na stylizacji przez to.
OdpowiedzUsuńOutfit #1 ( może jeszcze Chanel #1? Kto ogląda Scream Queens? :D ) jest dość zwykły i trochę nudny, może to przez spodnie które widziałam po raz kolejny? Nie bój się poszaleć, jakieś imprezowe spodnie z kryształami / cekinami wyglądałyby tu ok. Torebkę też zamieniłabym na szałową kopertówkę. :D
Outfit #2 wygląda o wiele lepiej, super faktura bluzeczki z elegancją to coś, o co się aż prosi. Stylizacja generalnie bez zarzutów, bo kolorystyka jest, styl jest i inne takie tam pierdoły, ale tak na dobrą sprawę można by było szalik zastąpić jakimś naszyjnikiem. Jak dla mnie na pierwszy rzut oka idealnie pasuje taki z HBs'ów, złoty z jakimiś kwiatuszkami białymi czy czymś. :D
Stylizacja ok :)
OdpowiedzUsuńCukier_98
A mi się podoba Twoja twarz. Na pewno jest ładniejsza od wielu doll :) Stylizacje poprawne, podobają mi się.
OdpowiedzUsuńSally11l