Cześć! W tym roku w ogóle nie czuję klimatu świąt. Obiecałam Wam świąteczny post, ale muszę nad tym pomyśleć. I przepraszam, że wczoraj nie pojawiły się dwie stylizacje, ale koncert świąteczny w mojej szkole się przeciągnął i w domu byłam dopiero po 22. Przejdźmy do stylizacji :)
Tak długo wytrzymałam bez doładowania SS, ale kiedy zobaczyłam świąteczne Gift-O-Meter pobiegłam do sklepu po doładowanie :D Zakochałam się w tych ubraniach. W tej stylizacji użyłam marynarki oraz kombinezonu z tej oferty. Niestety góra kombinezonu prezentowała się nieciekawie i musiałam ją czymś zakryć. Jeju, ale się rozpisałam... Podoba Wam się stylizacja?
Kokarda Callie's Picks | Naszyjnik Young Kollywood | Crop top Bonjour Bizou | Marynarka Gift-O-Meter | Pasek Wild Candy | Kombinezon Gift-O-Meter | Torebka Callie's Picks | Buty It Girls

Bardzo fajne wykorzystanie tego kombinezonu :D / zuzameduza
OdpowiedzUsuńDziękuję! Spodnie od kombinezonu są świetne, trochę je zepsuli tą górą :/
UsuńCudo , śliczna twarzyczka ;)
OdpowiedzUsuńCukier_98
Dziękuję, miło mi :D
UsuńŚliczna stylizacja. Jedyne co mi troszkę przeszkadza, to kokarda, której nie lubię.
OdpowiedzUsuńLoveRoxan
Dzięki, miałam problem z dobraniem nakrycia głowy :)
UsuńTeż nie czuję tego klimatu :/ Swietna stylizacja.
OdpowiedzUsuńDzięki :) W tym roku brakuje śniegu:(
UsuńNiestety ja też nie czuje świątecznego klimatu głównie przez brak śniegu i wysokie temperatury
OdpowiedzUsuńA co do stylizacji - świetna, wszystko do siebie pasuje idealnie.
StarMartusia...
Bardzo dziękuję za opinie :) Podobno śnieg ma spaść dopiero pod koniec stycznia :/
Usuń