Stylizacja fajna,podobają mi się spodnie ,ale jak już jest napisane to coś na bluzce jest zbędne :)Klaudia12349
Taka prosta, nic specjalnego, jednak jak najbardziej jest ładna. ;)
Bardzo ładna. :D
Nie podoba mi się ta bluza, ale w stylizacji prezentuje się całkiem ładnie. ZuZia_ZaPi
Prosta i ładna stylizacja :)Cukier_98
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.
Stylizacja fajna,podobają mi się spodnie ,ale jak już jest napisane to coś na bluzce jest zbędne :)
OdpowiedzUsuńKlaudia12349
Taka prosta, nic specjalnego, jednak jak najbardziej jest ładna. ;)
OdpowiedzUsuńBardzo ładna. :D
OdpowiedzUsuńNie podoba mi się ta bluza, ale w stylizacji prezentuje się całkiem ładnie.
OdpowiedzUsuńZuZia_ZaPi
Prosta i ładna stylizacja :)
OdpowiedzUsuńCukier_98