niedziela, 3 stycznia 2016

Ważna informacja

Witajcie. Na początku chciałbym Was przeprosić za zaistniałą sytuację wynikającą z ubioru MalinySekret111. Kilka osób posadzą Malinę o to, że skopiowała stylizację od osoby o nicku MissMagda008, prawdopodobnie z bloga "Stardoll i My" (ewentualnie Glamuq). Oczywiście Misiullaa stworzyła metamorfoze Maliny, podczas gdy ta miała na sobię rzekomo przypominającą stylizację Magdy na sobie. W zaistniałej sytuacji Beata wraz z Amelią spostrzegawcze zauważyły między tymi dwiema stylizacjami podobieństwo, a następnie zgłosiły to w komentarzach, za co bardzo im dziękuje. Po ów sytuacji zaczął się konflikt pomiędzy Misiullą a Maliną. Piszę to z jednego powodu. Chcę znać Waszą opinię na ten temat, a także chcę wiedzieć, co uważacie by zrobić z MalinąSekret111. Bardzo bym prosił o wypowiedzenie się na ten temat w komentarzach. Z góry dziękuję i ponownie przepraszam Was.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjKbzjF1xUHi0Tqu58bcSR38FbmKcr64GXhXloc6qimctoQOtFU05vvypvufgPU2m1q8kLCWKFut4L33i-Cv07GRZ-JSqP0_9aCQ3pFehHf9Gr1FPRQqpB8qpw4z2jov4GIPMLFiCnbbIG8/s1600/metka+stylka+1.PNGhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiMtHy6UeoM8gM14oaWxS_tZQ0jz4VyMIXCfnT0vwJY0zPEP6sGDdbcNQGnmPR4S6Mc_BjlBqZ_JSV_hyphenhyphenO9igPlsQ1syJ8Ppwp_brs-AUT9ZhSlFqg57sM_Y2IMYJM1_GFZ9H8ZLncjH-Q/s1600/111.png 
 Po lewej fragment metamorfozy Maliny, natomiast po prawej możecie zauważyć stylizację Magdy.

8 komentarzy:

  1. W sumie to nie widzę w tym nic poważnego, przecież to tylko gra. Tysiące osób kopiuje od siebie stylizacje. Ale to tylko moje zdanie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I sądzę, że "wyzywanie" MalinaSekret111, za "skopiowanie" stylizacji, jest trochę nieodpowiednie. :)

      Usuń
  2. Cała ta "afera" zaczyna się rozkręcać, jak akcja z boską Cherry. Nic strasznego, a powstał wielki bałagan. Skopiowała, to skopiowała. Dużego wpływu na to nie mieliście. Gorzej by było, gdyby redaktorka skopiowała czyiś pomysł tworząc wersje "po".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.
      Głupio tak ściągać, ale to już chyba raczej indywidualna sprawa. / zuzameduza

      Usuń
  3. zgadzam się z tobą w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, gtfo malinka! Besos! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jednej strony stylizację wstawiane są po to, aby każdy mógł się zainspirować i może spróbował tego samego, lecz niestety zgadzam się z Amelią, osoba, która dodaje posty o stylizacjach rzeczywiście powinna się wykazać. Natomiast kłótnie są chyba nie na miejscu, stało się i się nieodstanie, więc topór wojenny powinien zostać zagrzebany przez obie blogerki, jeśli nie to moim zdaniem chociaż jedna powinna wykazać się dorosłością i pomyśleć o blogu, jaką dostaję przez to opinię ... "kłócące się administratorki bloga" - chcecie się kłócić - raczej nie tutaj, bo to nie jest odpowiednie miejsce.

    Pozdrawiam,
    Rouxrogue

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.